Mázsa feletti fogással nyert versenyt a Koós Catfish Team

Augusztus végén rendezték meg a Nagyrédei Horgásztavon a a CATGEAR Harcsafogó versenyt, ahol előkelő helyezést ért el a Koós Catfish Team csapata.

Harcsa, harcsázás, harcsafogó verseny, horgász, horgászat, horgász webáruház

A verseny négy napon át tartott, engedélyezett volt a csónakból való pergetés és kuttyogatás is. A verseny nehezen indult a Koós Ferencék számára, de a kezdeti nehézségek után remek versenyt zárt csapatuk. A csapat összes fogása 103 kg lett, összesen 5 halat sikerült a partra húzni. Érdekességként megemlíthető, hogy a második helyezett 23 kg-os eredménnyel végzett, míg a harmadik helyezett csapat 13 kg-ot ért el.

Koós Ferencék a legnagyobb hal díját is kiérdemelték a 45 kg-os harcsával.

A Koós Horizont botok nagy távra a Shadow botok pedig közelebbi célpontokra voltak bevetve és tökéletesen tették a dolgukat.

Harcsa, harcsázás, harcsafogó verseny, horgász, horgászat, horgász webáruház

A csapat értékelése: Véget ért a nagyrédei Catgear Harcsafogó verseny, ami számunkra elég nehezen indult, mivel az összes gyönyörű csalihalunk elpusztult a verseny előtti éjszaka, pedig mindig nagy gondot fordítunk rájuk. A kisorsolt helynek sem örültünk annyira, jobb lett volna egy nádas melletti hely, de annyira nem izgultunk, mert Nagyrédén szinte az összes állásról lehet szép méretű harcsát fogni.

Az első estét a szomszéd csapattól kapott kárásszal és karika keszegekkel kezdtük el, amit még sötétedés előtt sikerült fogni. A csalizással töltöttük az időt, amikor a part menti nádasban felkínált csalihalunkra meg is érkezett az első kapás. Nem lett meg sajnos, visszahúztunk és meglepetésünkre egy óra múlva ismét elhúzta egy bajszos, ami ismét elvitte a csalihalunkat. Ezt még kétszer eljátszotta a verseny alatt, valamikor gyönyörű buffantással egybekötve. Egyszer sikerült megakasztanunk, de sajnos leakadt fárasztás közben.

Az első két halunk a szektorunk negyedtávjáról érkezett, majd a legnagyobb 45 kg-os harcsánk a szektorunk háromnegyed távjáról.

Harcsa, harcsázás, harcsafogó verseny, horgász, horgászat, horgász webáruház

Második este sem maradtunk kapások nélkül, de csak egy 6 kg-os harcsát sikerült partra terelni.

Ferivel folytatott reggeli eszmecserénk alatt felfigyeltünk a szektorunkba egy elég szép tolásokat produkáló halra, amit este is láttunk, amint hajtja a kishalakat. Napközben próbálkoztunk úsztatva horogra csalni, de nem sikerült, viszont mikor rásodródtam a csónakkal elég látványosan távozott, de ezzel elárulta fekhelyét.

Az egyik karónkat áttelepítettük a vélt fekvőhelyéhez, ami a harmadik este 21:50-kor meg is hozta az eredményét. Egy 41 kg-os harcsa akadt a horogra. Ezúton is gratulálunk minden résztvevőnek és helyezettnek! Köszönjük Gál Tamásnak és Nagyrédei Horgásztónak!

Forrás: Energofish.hu

További cikkek:

Ólomtestű wobblerekkel a ragadozók ellen