Reklamáció

ONLINE REKLAMÁCIÓ

A Horgászonline webáruházban vásárolt termékekkel kapcsolatban reklamációs jog illeti meg Önt. A reklamációs eljárás elindításához, kérem töltse ki az ezen az oldalon található reklamációs űrlapot.

SZEMÉLYESEN AZ ÜZLETBEN

Ön nem csak online reklamálhat, hiszen mi horgászbolttal is rendelkezünk, nem egy garázscég vagyunk, hanem egy magyar családi vállalkozás! Hozza be nagykanizsai horgászboltunkba a reklamáció tárgyát képező termékeket.
Cím: HORGÁSZONLINE HORGÁSZBOLT
8800 Nagykanizsa Csengery utca 4

POSTAI ÚTON VAGY FUTÁRCÉGGEL

– Készítse elő a terméket és csomagolja be biztonságosan
– Mellékeljen egy kísérőlevelet a sérülés leírásával, csatolja a vásárlási számla másolatát és az Ön értesítési címét, esetleg a bankszámla számát is arra az esetre, ha a vételár visszatérítésre kerül
– Adja fel a terméket postán, vagy adja át a futárcégnek és küldje a következő címre:

HORGÁSZONLINE HORGÁSZBOLT
8800 Nagykanizsa Csengery utca 4

Kérdések és válaszok a reklamációval kapcsolatban:

VISSZAKÜLDHETEM A TERMÉKET BÁRMILYEN INDOK NÉLKÜL?

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk. Igen, a termékeket visszaküldheti nekünk minden indok nélkül a megrendelés átvételétől számított 14 napon belül. Felhívjuk figyelmét, hogy a termékeket az eredeti-, vagy jó minőségű csomagolásban és sérülés mentesen kérjük visszaküldeni. A visszaküldés költsége önt terheli ebben az esetben.

HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKEKET, HA ELÁLLOK A VÁSÁRLÁSTÓL?

14 napon belül visszaküldheti a terméket az áru visszaküldésre vonatkozó reklamációs űrlappal a következő címre: Horgászonline Horgászbolt 8800 Nagykanizsa Csengery utca 4
A kérdéses termékeket a fenti címre nyitvatartási időben személyesen is behozhatja. Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot. Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani.

A TERMÉK SÉRÜLTEN ÉRKEZETT MEG, MI A TEENDŐ?

Mi gondoskodunk a csere termék megküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több több napot is igénybe vehet a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munkanap) Kérjük, csomagolja be a hibás terméket, mert a futár fogja lehozni, amikor viszi a cserét. A szállítási adatokról és költségekről ebben az estben mi gondoskodunk, a futár egy címkét ragaszt majd a csomagra és elhozza azt, csak ebben az esetben hagyja ott a csere terméket. Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)

A CSOMAG HIÁNYOS VOLT, MIT TEGYEK?

Gondoskodunk a hiányzó termék/termékek kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napot is igénybe vehet, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munkanap) A szállítási költségekről ebben az estben mi gondoskodunk. Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)

SÉRÜLT A KISZÁLLÍTOTT TERMÉK CSOMAGOLÁSA, MI A TEENDŐ?

Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően – ha módjában áll – mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét. Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie.

Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül. Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!

Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy “a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem”
Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre – ha nem engedik az előzetes megvizsgálást – az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.

Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal – lehetőleg két tanú jelenlétében – pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral. Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru. Kérjük töltse ki reklamációs űrlapunkat és írja meg a jegyzőkönyv számát, melyre hivatkozni tudunk a futárcégnél és szkennelve küldje el részünkre a [email protected] címre.

A TERMÉK MEGSÉRÜLT..-

Általában 1 év garancia van egy adott termékre, néha előfordul, hogy több (ez mindig külön fel van tüntetve a garancialevélen). A terméket nekünk kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel és számlával együtt. Minden információ, melynek birtokában vannak a vásárlásról (név, számla, cikkszám, vásárlás dátuma, stb. fel kell tüntetni a kísérőlevélben, segítve ezzel a vásárlás beazonosítását.

A reklamáció elindításához, annak gyorsabb lefolytatásához kérjük töltse ki az alábbi űrlapot!

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – KATTINTSON ERRE A SZÖVEGRE A MEGTEKINTÉSHEZ!

[contact-form-7 id=”26203″]