OTP SZÉP kártya

Tisztelt vásárlónk! OTP SZÉP kártya

A Horgászonline webáruházban 2017 évtől biztosítunk lehetőséget SZÉP kártya Szabadidő alszámlával történő fizetéshez.

A SZÉP kártya felhasználásához szeretnénk Önöknek segítséget nyújtani az alábbiakban!

A SZÉP kártyás fizetés esetén csakis, kizárólag a SZABADIDŐ ALSZÁMLA használható fel.

SZÉP kártyák közül az OTP, K&H, valamint MKB bank által kibocsátott kártyákat fogadjuk el. 

SZÉP kártya esetén a minimális rendelési összeg brutto 10.000 Ft!

A SZÉP kártyás fizetés folyamata:

A rendelés összeállítását követően, el fog jutni a fizetési módokhoz, ahol ki kell választania a SZÉP kártyás fizetési módot. Ez nem egyenlő azzal, hogy egyuttal kifizetésre is került a rendelése. 

A rendelés leadását követően a megrendelés beérkezik hozzánk, ahol megkezdjük annak feldolgozását. 

Ezen fizetési mód esetén 10 munkanap, bizonyos kötelező adminisztrációk miatt, kérem ezt vegye figyelembe a rendelés leadásakor. 

A rendelés feldolgozás megkezdésének feltétele, hogy az általunk küldött iratok aláírva-saját kézzel-kitöltve emailben visszaküldje az info@horgaszonline.hu email címre. Enélkül a rendelést teljesíteni ezzel a fizetési móddal nem áll módunkban!

Mindhárom bank esetében másképpen zajlanak a fizetési folyamatok!

  • OTP: A bank felületén Ön indítja a fizetési folyamatot, majd ezt követően meg kell küldenie a fizetési bizonylatot az info@horgaszonline.hu email címre.
  • K&H: A fizetési folyamatot, önnel közösen bonyolítjuk le, melyhez szükség lesz a kártyájára, ezt kérem hívásunkkor készítse elő, és a hozzátartozó adatok is legyenek a birtokában.
  • MKB: A fizetési folyamatot, önnel közösen bonyolítjuk le, melyhez szükség lesz a kártyán szereplő kártya azonosítóhoz, ezt kérem hívásunkkor készítse elő, és a hozzátartozó adatok is legyenek a birtokában.

A fizetést követően és a megküldött irat visszaérkezését követően tudjuk rendelésének feldolgozását megkezdeni, ettől eltérni nem tudunk semmilyen körülmények között. 

Kérem, hogy a rendelése leadásakor vegye figyelembe a fentieket, ennek tudatában adja le rendelését!!!

A rendelés további menete semmivel sem különbözik a normál rendelésekétől. Amennyiben a rendelés leadásakor valamilyen termék nincs vagy nem beszerezhető, akkor felvesszük önnel a kapcsolatot.

FONTOS! Az ön SZÉP kártyájára cégünk nem tud semmilyen féle összeget visszautalni, erre nincs lehetőségünk, mivel nem egy sima bankszámláról van szó, ezekre a számlákra csak az arra jogosultaknak van lehetősége! 

A rendelés bármilyen meghiúsulása esetén, önnek a kérdéses összeget le kell vásárolnia, hiányzó termékek esetén csere terméket ajánlunk, és természetesen megpróbálunk a legkorrektebben eljárni minden esetben! A befizetett összeg nem veszik el!!

FONTOS! A fentiek tükrében semmilyen féle utalást ne küldjön előre, míg velünk nem egyeztetett!

Más néven leadott rendelést, melyet más nevén lévő kártyával egyeztetés nélkül fizetnek meg előre, nem tudjuk fogadni! A rendelés ebben az esetben törlésre kerül! Az utalt összeg visszautalásáról az adott bank felé minden esetben természetesen megtesszük a szükséges lépéseket. A banki visszautalás ideje kb. 3-4 hét. Köszönjük megértésüket!

Megváltozott szállítási feltételeinkről (túl méretes csomagok) ide kattintva tájékozódhat: https://horgaszonline.hu/szallitasi-informaciok/

Elérhetőségeink:

Telefon: +36-20-380-0026 (munkaidőben, H-P 08-16 óra közötti időben)

Email: info@horgaszonline.hu

SZÉP kártya esetén a minimális rendelési összeg brutto 10.000 Ft!