A Horgászonline webáruházban 2017 évtől biztosítunk lehetőséget SZÉP kártya mindhárom alszámlájával történő fizetéshez.
IGEN,JÓL OLVASTA, LEHET FIZETNI SZÉP KÁRTYÁVAL OLDALUNKON!!!!
A SZÉP kártya felhasználásához szeretnénk Önöknek segítséget nyújtani az alábbiakban!
SZÉP kártyák közül az OTP, K&H, valamint MKB bank által kibocsátott kártyákat fogadjuk el.
Amennyiben a SZÉP kártyáján lévő összeg felett kíván vásárolni, van lehetőség megosztásra is, ebben az esetben a SZÉP kártyán lévő összegen felüli összeget a futárnál fizeti ki készpénzben, vagy banki átutalással elutalja cégünknek! Kérem, hogy minden esetben egyeztessen velünk!
A SZÉP kártyás fizetés folyamata:
A rendelés összeállítását követően, el fog jutni a fizetési módokhoz, ahol ki kell választania a SZÉP kártyás fizetési módot. Ez nem egyenlő azzal, hogy egyuttal kifizetésre is került a rendelése.
A rendelés leadását követően a megrendelés beérkezik hozzánk, ahol megkezdjük annak feldolgozását.
Ezen fizetési mód esetén 10 munkanap, bizonyos kötelező adminisztrációk miatt, kérem ezt vegye figyelembe a rendelés leadásakor.
A rendelés feldolgozás megkezdésének feltétele, hogy az általunk küldött iratok aláírva-saját kézzel-kitöltve emailben visszaküldje az [email protected] email címre. Enélkül a rendelést teljesíteni ezzel a fizetési móddal nem áll módunkban!
Mindhárom bank esetében másképpen zajlanak a fizetési folyamatok!
A fizetést követően és a megküldött irat visszaérkezését követően tudjuk rendelésének feldolgozását megkezdeni, ettől eltérni nem tudunk semmilyen körülmények között.
Kérem, hogy a rendelése leadásakor vegye figyelembe a fentieket, ennek tudatában adja le rendelését!!!
A rendelés további menete semmivel sem különbözik a normál rendelésekétől. Amennyiben a rendelés leadásakor valamilyen termék nincs vagy nem beszerezhető, akkor felvesszük önnel a kapcsolatot.
FONTOS! Az Ön SZÉP kártyájára cégünk nem tud semmilyen féle összeget visszautalni, erre nincs lehetőségünk, mivel nem egy sima bankszámláról van szó, ezekre a számlákra csak az arra jogosultaknak van lehetősége!
A rendelés bármilyen meghiúsulása esetén, Önnek a kérdéses összeget le kell vásárolnia, hiányzó termékek esetén csere terméket ajánlunk, és természetesen megpróbálunk a legkorrektebben eljárni minden esetben! A befizetett összeg nem veszik el!!
Más néven leadott rendelést, melyet más nevén lévő kártyával egyeztetés nélkül fizetnek meg előre, nem tudjuk fogadni! A rendelés ebben az esetben törlésre kerül!
Megváltozott szállítási feltételeinkről (túl méretes csomagok) ide kattintva tájékozódhat: https://horgaszonline.hu/szallitasi-informaciok/
Elérhetőségeink:
Telefon: +36-20-380-0026 (munkaidőben, H-P 08-16 óra közötti időben)
Email: [email protected]